yesterday

hej :) tänkte berätta om igår innan jag berättar om imorgon.
igår åkte jag till stallet ca halv sex, var ute och skrittade runt banan med johanna som red larry för första gången på 6 veckor, han har varit skadad så hon börjar sätta igång honom nu, så vi skrittade bara i ca 40 min :) jag red prille, sen gjorde jag iordning bonzai och red honom själv medans johanna var i stallet, gick super! han tog jag en snabbis ca 15 min.
och idag.

åkte jag till stallet för gröna kortet typ halv tio, sen åt vi och prata och allt, askul! sen efter så pratade typ jag, dannie, molly stina och flera, så då var jag med på "låtsas tävling" hoppningen som dom skulle ha, skulle ha catja men då måsta jag hoppa med storhästarna så jag tog dunder, han var asladdad, massor av folk på banan och allt, men det gick super, vi hade en ganska lång bana och det skulle vara skräckhinder vissa av dom, vi hoppade mur, vattenmatta & vågplank. över muren, haha typ hade han benen över huvudet för med huvudet tittade han på muren å hoppade typ dubbelt så högre än vad han behövde så det blev ett grodhopp :) men det gick super! så då fick jag reda på att typ tjejerna "dom vanliga" skulle hoppa igen så då vart jag med :)
dagen var grym, hästarna fick vila och dom ska gå imorgon för kursen börjar kl.3 imorn så då hinner jag göra massor, rida, och typ allt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0