yesterday

hej, han inte blogga igår, kom hem från stallet typ kvart över sex, och då var det till att skynda sig, för att jag skulle vara hos erica halv sju, när jag kom till erica så åkte vi vidare till kläppa, spelade pingis & pratade lite :) var där till ungefär 11, åkte hem & käka godis.
jaja, igår red jag iallafall bara prille, inte bonzai, för det första så hade han gått jävligt hårt i onsdags, och för det andra hade jag inte hunnit, hade ändå tänkt att han skulle få en vila på 2 dagar. prille red jag med johanna, vi gjorde några intervaller på banan, gick riktigt super, började med lite öppna/sluta & skänkelvikningar, böjde & ställde lite också, han var liksom med, och det gick super! idag drar jag till sjöbo för att kika på lite hoppträningar, hjälper nog till och höjer/sänker också :) brukar bli så! sen drar jag hem till moooollllyyyyy, fan vad kul, har längtat så sjukt mycket, sover över där också inatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0