visste du att...

...jag har brutit armen en gång?

...jag fick min första shettis när jag var åtta månader, men mamma hade hästar sen jag föddes, så har varit runt hästar i hela mitt liv

...jag har mött både varg & björn när jag har varit ute & ridit! as läskigt!

...vi kommer köpa en till häst det här året. en c-ponny, eftersom mella ska ha en c-ponny så ska vi köpa en till sån :)

...att Benjamin försökte lägga sig ner i transporten två gånger...det var asläskigt, men han gjorde inte illa sig, som tur var!

...Caboy tycker inte om killar, karar(eller vad man ska kalla dom)

...jag är i fjällen just nu & åker säkert slalom! :D

...jag saknar min ponnysar där hemma!

haha, nu börjar jag spåra ut lite här..men kom inte på något annat så det fick bli ~visste du att..~ :)
är säkert i backen & åker slalom just nu! :D

Kommentarer
Postat av: fanny

varför bröt du armen? ;/

2012-03-09 @ 14:02:24
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0