uteritt + springtur (a'

hej hej.
skolan gick fort idag, så rätt chill.
men endå dryg dag..
efter skolan så åkte jag hem och bytte om sen ut till stallet och började fixa i ordning Benjamin :)
sen red jag bort till Stina, väntade lite på henne tills hon blev klar och då såg Benjamin Caboy där borta på vägen, för Mella skulle rida med Julia, och då fick han nå fnatt och börja studsa och ville springa iväg, haha buuusponnyn! :*
men sen så blev det bättre när vi red iväg :)
fasst taggade ponnysar! tur dom fick galoppera av sig lite, gjorde lite galoppombyten med Benjamin, världsbäst på det han jue!
nnu är vi taggad till tävlingen på lördag och träningen för bästatse Uffe på söndag! :)
sen när vi va klar i stallet osv..så joggade jag, mella & julia runt byn (a)
i morgon är det ju freeedag! <3
först skola sen hem byta om till rid kläder, sen klockan 4 ska Julia rida dressyr för mig (a)
hoppas det går bra för dom, men det gör det säkert! :)
sen så ska jag ut och gå med Bella & Benjamin, ska ut och gå med Caboy med om inte Mella skulle gö det, men tror hon skulle gå med han ;)
sen så ska jag smörja allting och borsta igenom Benjamin ordentligt och knoppa han, sen så ska jag packa allt som ska med till tävlingen! :)
kommer ha röd outfit! :)
kommer kanske knäppa kort så får ni se!
hoppas någon kan filma så får ni självklart se! (a)
nu ska jag kika på tv;en, ska fördöka mobilblogga lite under dagen på lördagen :)
ska göra något tidsinställt med :)
puss :*

dom sötaste! :*

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vilken söt ponny!

Är det din?

2012-03-22 @ 22:06:18
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0