tänkte berätta om gårdsdagen

hej! igår gick jag upp, eller jag vaknade halv åtta, ringde anneli och hon sa att hon var i stallet, då åkte jag dit direkt för att vi skulle till simeå med två hästar, vi tömkörde båda sen åkte vi hem, jag red prille med johanna, sen fick dom skritta av typ 20-30 minuter och vi gick hem :) sen kom mamma & pappa till stallet, jag gick ut och promenerade med bonzai, ca 1 timme, men senare när dom kom sa dom att dom ville se mig rida, så då klev jag upp och red lite bara ca 15 minuter, var meningen jag skulle bara gå med han menmen.
aja, sen har jag smörjt osv.
idag åker anneli till fjällen så då ska jag för första gången rida ut själv på bonzai med johanna eller nån, så det ska bli superkul. idag rider jag kanske båda, iaf prille, för bonzai har inga bakskor, han har fram, vi ska alldeles så snart som möjligt sko han bak, så det är hart för honom, så vi får se, jag kanske rider han på täckten om det inte är för skarit.
men nu ska jag ringa johanna :)
ps. nu har 1 mars varit, nu har mitt nya liv startat, new life! perfect.

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & designare

hej fin blogg!kanske följa varann via bloglovin? :) kram!

2012-03-04 @ 16:31:01
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0