SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

har ni tänkt på att sluta rida någon gång? nej, skulle aldrig falla mig in, jag ska aldrig sluta rida. det är ridning & hästar jag lever för, ALDRIG SLUTA RIDA!
hur ser en tisdag ut för er i DETALJ? om vi säger att jag har lov.
ca 8.00 vaknar jag, klär på mig ridkläder, käkar frukost, borstar tänderna, kammar håret & fixar mig. Går till stallet ca 9.00, tar in hästarna, gör iordning, ca 10.00 rider jag, sen tillbaka i stallet ca 11.00, rider nästa häst & gör samma sak, tbx typ 12.00, är i stallet, kanske rider en annan häst, borstar osv till ca 14.30, åker hem, äter lunch (om jag inte gjort det i stallet) & ringer efter skjuts för att åka till sjöbo för en hopplektion, är framme, äter middag, sen gör iordning mig & hästen, sitter upp 18.20, hoppar, rider, sitter av, gör klart hästen & sen åker jag hem & duschar, äter lite mellanmål & tittar på teve, gör allt & annat, lägger mig.
när ska ni börja tävla storhäst? haha ja det skulle jag vilja när som helst, tycker det är jättekul & hoppa stora. men det blir väll när jag säljer bonzai :) eller tidigare!
bästa tävlingsminnet! när jag vann på en hopptävling :)
sämsta tävlingsminnet! vet inte? har inte så direkt "sämsta" tävlingsminne :)
beskriv er själv med 3 ord! envis, kort & målmedveten.
vad är det bästa med hästar? allt, precis allt, dom är bäst!
blogga eller läsa bloggar? liksom både och, om man är bloggsugen så är det ju kul att blogga. men annars är det ju superkul att läsa bloggar också :)
A, B, C, D ponny eller stor häst? alla är precis lika bäst & bra, men D-ponny då :) men alla är bra :)
hoppas ni blev nöjda med svaren :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0