svar på lite frågor!

tycker du att du själv är bortskämt?
- asso, jag vill liksom inte skryta för att jag är bortskämd och att jag har allt och allt så..för så är det inte!
jag har inte allt som jag vill ha, men jag har mycket av det jag ha velat haft!
sen har vi ju tre ponnysar med, och all utrustning och allting till dom är ganska dyra!
men jag vill inte skryta och säga, "ja, jag är bortskämd, har de och de och de.." så gör man bara inte tycker jag!
om ni tycker jag är bortskämd så är det så... jag vill bara inte skryta och säga jag är bortskämd, för jag kanske är det? eller så är jag inte det? haha, jobbig fråga..får liksom inte fram något bra formulerat svar..men det får duga!

vad tyckte du om fotograferingen?
- jag tyckte det var sjukt roligt!
först sminkade dom oss, sjukt snyggt!
sen så fixade man i ordning håret & sen knäppte runt 120 kort.
det finns bara ett ord, sjukt roligt!

vilken känd ryttare skulle du viljau träna för?
- jag skulle ätt vilja träna för Rolf-Göran Bengtsson!
han är sjukt grym!
skulle vilja träna för andra med, men i första hand Roffe!

hur många klädesplagg har du i garderoben?
- haha, jobbig fråga..
& jag tänker inte ränka alla..
har inte en enda aning! när jag går igenom den någon gång så kanske jag orkr ränka lite iaf..så svaret kommer senre om ni påminner mig! :)

vad är din favoritgodis?
- jag har inte bara en!
utan flera!
men tycker om det mesta!
choklad, surisar osv :) så jobbigt om jag ska måsta skriva alla.. :)

går du oftast med håret uppsatt eller utsläppt?
- jag har oftast det utsläppt, plattat det och puffat upp det!
men när jag rider har jag alltid uppsatt! :)

GPA ridhjälm eller John Whitaker ridhjälm?
- jag älskar john whitaker hjälmarna!
men tycker också väldigt mkt om GPA sverige hjälmen..så svårt att välja..:p

hur många bloggar läser du dagligen? (asso skriv inte upp adresserna utan bara antalet)?
-ca 15 :)
men händer att jag kikar in på andra bloggar med, fasst inte dagligen.. :)

Fanta eller cola eller sprite?
-FANTA & COLA!
hatar sprite! tyckte om det förut, men inte nu..BLÄ!

Paow eller Kissie?
-Paow!

Oboý eller vatten eller kolsyrat vatten?
- då väljer jag kolsyrat vatten!
för att vatten tänker jag aldrig mer dricka sen vi gjorde vattenleken..blä..
sen o´boy dricker jag inte nå ofta alls..

tack för frågorna! hoppas svaren blev bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0