Svar på dom få kommentarerna. -tidsinställt

Från Alva.
1. Har ni tänkt att sluta rida någon gång? -aldrig i livet är vad jag tänker nu! men man vet aldrig vad som händer i framtiden. men just ni så vill jag aldrig sluta med ridningen, det är liksom mitt liv!

2. Om svaret är ja, varför? -nu svarade jag ju inte ja, som tur var! så har inget svar på denna fråga.

3. Hur ser en tisdag ut för er? DETALJ - nu säger vi att det är en skoldag & inget lov. jag klivet upp kl.06:30, om jag inte försover mig. ibland duschar jag, annars så klär jag på mig kläderna och går ner och äter frukost. sen borstar jag tänderna och fixa i ordning håret.
sen kl. 07:40 går jag ner till bussen. & väntar en stund tills den kommer.           Kl.08:00 ungefär kommer jag till skolan, sätter mig på loftet och snackar med klassen. kl.08:20 så börjar skolan. har samling till klockan 08:30. då har jag svenska till 09:10, sen klockan 09:15 så har jag en till svenska lektion till klockan 09:55. då har jag rast till kl. 10:25. sen har jag NO i dubbelpass till klockan 11:50. då har jag lunch, sen rast till 12:30. sen har jag matte till 12:30, kl.12:35 har jag spanska till klockan 14:35, då jag slutar :)
då tar jag antingen bussen hem eller så får jag skjuts, men nu säger vi att jag åker buss hem, då sitter jag och snackar, tills jag ska hoppa av ungefär 15:10 eller någontig? då äter jag mellanmål, sen åker jag till stallet och och fixar i ordning Benjamin, sen åker jag iväg till delsbo. klockan 5 har jag hoppträning med han, sen kl 6 slutar det, ungefär 7 halv 8 är jag hemma, då går jag lite med han efter han har åkt transport, sen så får dom oftast gå in i stallet, så tar in han sen hämtar jag Bella & Caboy och sen mockar jag ur transporten om det behövs och plockar ut alla saker. 
sen åker jag hem och äter mat & plugga om det behövs. annars duschar jag & sen kollar jag på tv & sitter vid datorn. 
sen ungefär 11, eller senare så går jag och lägger mig :)
det är en vanlig tisdag för mig..om du vill ha någrannare i någonting så får du säga till ;)

4. när ska ni börja tävla stor häst? -jag vill ha en stor häst nu som jag kan åka på stor häst tävlingar med dig :) men annars kommer jag nog köpa en när jag är 18 eller tidigare ;)

5. Bästa tävlings minnet? -det var ju igår när jag vann! ett minne för livet!

6. Sämsta tävlingsminnet? - när jag sålde Lina..jag hade ju henne så länge,, fick henne när jag var 8 månader och sålde henne när jag var 11 eller 12..så vi hade ju känt varandra sjukt länge..& då måsta jag sälja henne...usch.
hatar att sälja djur som man älskar..kommer vara lika hemskt med Bella, Caboy & Benjamin...:'(

:* <3333333333333333333



Från Tilda.

1. Beskriv er själv med 3 ord. - målmedveten, snäll(hoppas jag), kort.

2. vad är det bästa med hästar? -dom är liksom bara bäst!

3. blogga eller läsa bloggar? - asso jag tycker det är roligt att läsa bloggar med..få lite tips om vad jag kan blogga om osv, men jag tycker det är lika roligt att blogga själv ;)

4. A, B, C, D ponny eller stor häst? -B-ponny! bästa tiden! <3


hoppas ni blev nöjda med svaren..bara att säga till om ni vill att jag ska formulera någonting bätte eller förklara eller beskriva eller någonting annat..älskar er alla som läser och kommenterar våran blogg, så göra allt för er! :*
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0