simeå

hejsan tjosan!
har ju hemstudiedag idag! gryymmt, så klockan halv fem drar jag till stallet, packar, lastar häst och drar till simeå för lite bomträning, markarbete med bonzai. red prille imorse, ett lätt dressyrpass, hem till mig, låg lite på volten och sen tillbaka till stallet, jag red barbacka med täckte på för det regnade, men passet gick hur bra som helst, en av dom bästa gångerna, super ponny & nöjd ryttare!
längtar till lördag som bara DEN! ska ju till möölllliiii då, sover över där och kommer hem på söndag, tror jag iallafall, haha kanske fastnar där så jag blir kvar längre? vem vet, hahah!

juste, skulle ju berätta om hoppspecialen igår, och den gick iallafall hur bra som helst! jag hade thure och vi hoppade en så kallad "lydnadsbana" eller ja det enda som var det var att vi hade med 3 trav bommar i banan, det var väll det ända, men tänkte rita hur banan såg ut så ni får en bild! vi hoppade banan på ungefär 70-80 och jag är supernöjd, bebis thure♥
typ så var den :) superkul!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0