presentation om mig (: -tidsinställt.

eftersom det kommit massvis med nya läsare så tänkte jag berätta lite vem jag är osv :)
detta är tidsinställt eftersom jag är just nu i fjällen! :)

Jag heter Marie Natalie Byström och är 14 år.
Jag bor i världens minsta by vid namn Ed, typ mitt ute i ingenstanns, tur jag har molly & ponnysarna här iaf! ;)
Jag bor med min familj som består av mamma Ida, pappa Anders & lillasyster Melanie :)
Jag har massvis med djur! hästarna kommer komma i ett eget inlägg så ni vet!
Men det är ju tre hästar, massvis med kossor, en kanin som heter Isa, två katter just nu, men hon hat kattungar i magen...ja det är väl djuren vi har! men typ 100 kossor? hade mer förut men nu har vi mindre (a)
Jag har världens bästa vänner! <3
*Madde Estander
*Mimmi Aaltonen
*Molly Häggqvist
*Alva Trané
*Tilda Persdotter
*Ellen Larsson
*Moa Gadelius
*Olina Öhrn
*Amanda Lundberg
och massa fler, detta var bara några av dom! (:

finns inte så mycket mer att skriva om mig..presentationerna om ponnysarna kommer i ett annat inlägg ;)
pussen :*

image descriptionimage description
some pictures by me..♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Aww! Du är så sjuuukt fiiin! :*<333333

2012-03-07 @ 11:17:59
URL: http://myponnyworld.blogg.se/
Postat av: Alva

Älskar dig och du får verkligen inte tro nått annat! :-** <3333333333333333333

2012-03-07 @ 18:10:20
URL: http://alvatrane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0