miss med dagens blogg & frågestund.

jag & madde hade inte riktigt pratat ihop oss om frågestund och dagens blogg.
men vi hade bestämt att vi skulle ha dagens blogg efter vi hade förra frågestunden.
men nu har madde gjort frågestund med...& det tycker jag är tråkigt eftersom vi haft det så många gånger innan...men fråga frågor till henne i sånna fall.. jag orkar inte svara på dom så ni vet..tänkte bara svara på dom två personerna som ställt några frågor till hennes frågestund..dom svarar jag på snart :)
men tycker ni ska anmäla er till dagens blogg!
ska förnya den osv ;)
så den blir helt ny!
den förra tar vi bort...om man anmälde sig i den så får man tyvärr anmäla om sig i våran nya  dagens blogg!
bara så ni vet...vi hade inte prata ihop oss om frågestunden alls!
så jag svarar inte på dom andra frågorna hon får..svarar bara på dom två som är där nu.
aja, var det jag skulle berätta.

har nu funderat på att starta en egen blogg där jag kommer ha en massa tvälingar om saker osv :)
vad tycker ni om det?
kommer även va kanske en frågestund i början där ni får fråga saker om mig :)
men vad tycker ni om "Natalies tävlingsblogg" ?(a)
kommer säkert blogga där som vanligt med, men kommer vara en massa tävlingar på den med, så att man får kanske lite mer besökare osv :)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0