Lördagens resultat! :)

i lördags var ju jag i söderhamn på hopptävling, som ni säkert alla vet? :)
gick iaf superbra!
i Lc så var han superpigg & stark, så när jag kom mot 6:an i grunden så hann jag inte fånga upp han för han var så sjukt start och pigg ;) så då blev det ett ner, men är endå sjukt nöjd! världens finaste! <3
sen så tyckte jag han var så sjukt pigg och bra så då debuterade jag Lb med han :D
gick bäst!
han hoppade jättestort in på ettan, och jag föll fram på halsen och fick hjälmen för ögonen, så jag höll på att missa tvåan som var tätt efter, & eftersom han är ungponny så blir han vinglig in mot tvåan också är det en grind och han är ju tittig inomhus, så då sprang han lite på sidan, men är endå sjukt nöjd! :D
världens bästa!
är sjukt nöjd!
kanske kommer filmer, om dom inte är borttagna...för filmkameran verkar göra som den vill...haha, :p
aja, hoppas dom är kvar iaf! (:

nu är det ju ett tag tills nästa hopptävling, så nu ska jag hoppträna och träna på Lb & La banor!fasst det har vi ju gjort på dom flesta senaste träningarna! han har kapaciteten! men vi kommer inte att tävla La än på ett tag, vi går upp när vi känner oss redo!
för om några tävlingar så ska jag gå upp i Lb & La  med bästaa Benjamin! :D eller om det blir nästa år? beror helt på hur han känns, allt ska kännas jätte bra innan vi går upp!
eller om det blir i slutet av året? får se hur det känns, men vill iaf träna på dom höjderna, men han klarar ju av dom höjderna för Alva har ju tävlat upp till La med han :)
sen ska vi ut på en dressyrtävling :)
får se om jag åker till hudik nu i april :)
aja, haar inge mer att säga, så puss :*
(går inte att ladda upp bilder?....;s)

Kommentarer
Postat av: ida

Ni var superduktiga:)

2012-03-27 @ 10:06:24
Postat av: Anonym

varför gå så snabbt upp i klasserna om han är en ungponny och ska hålla i de kommande åren? varför sänkta självförtroendet? det kan hålla i början, men inte i längden.

2012-03-27 @ 11:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0