L Ö R D A G

godmorgon!
vaknade för inte så länge sen :)
idag blir det att bara ta det lite lungt nu på förmiddagen, sen på eftermiddagen åker jag in på klubben och hopptränar med Benjamin :)
kommer att hoppa lite lägre idag, men vi kommer hoppa mkt skräckhinder :)
så det är ju bra det, när Benjamin är väldigt tittig , :)
efter det följer Maddeiiisen med mig hem,
& vi fixar oss inför festen hos Molly ikväll!
vi cyklar dit & vi har en as bra plan som vi kommer göra! kommer säkert visa er bilder!
Molly skulle knääppa massóoor med kort, så jag kommer säkert visa er en hel del utav dom! :)
aja, ska sätta mig & skriva ett långt inlägg nu..om känslor eller så kommer jag på nått annat?
har inte bestämt mig än..men om det är något ni verkligen skulle vilja veta om mig eller vill att jag ska skriva något inlägg så gör jag gärna det, så kom gärna med tips! :)

höres kanske lite senare! puss :*



tack för att ni gör mina dagar! jag älskar er tre allra mest! ni är världens bästa!
finns absolut ingen bättre än ni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0