Kavaj i regional tävling?

här kommer det en fråga till er.
måste man ha kavaj i regional tävling i hoppning?
för när jag var i bollnäs så var Lb;en en regional klass, och då hade inte alla kavaj.
och nu har jag fått et fråga, är det så att man måste ha kavaj, eller behöver man inte om man inte vill?
för jag läste reglerna på en hemsida och där stod det att det krävs kavaj på regional tävling i hoppning.
men dom som hade tröja kanske har frågat överdomaren om lov? eller jag vet inte.
jag kan inte säga vad som är rätt eller fel. för jag vet inte vad som är sanningen, vet inte vad som är reglerna.
det är det jag frågar er nu om ni vet, för då får ni gärna säga till.

john whitaker kavaj, vill ha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Man måste inte ha kavaj på regional tävling om man har säkerhetsväst! :)

2012-03-25 @ 07:38:06
URL: http://fridaastaar.blogg.se/
Postat av: NoraB

Hur många besökare har ni ca per dag?

2012-03-26 @ 19:57:25
URL: http://artimida.blogg.se/
Postat av: Anonym

man ska ha vit krage, och sen kan man ha en tröja ovanpå som inte täcker kragen. i lokal nivå får man rida med klubbjacka men inte med någon luva på.

2012-03-27 @ 11:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0