hemma hos madde!

hej nu sitter vi hemma hos madde, har varit och ridit maddes hästar, vi skrittade ut bara!
idag har vi varit på hopptävling i söderhamn, natta skulle tävla och madde följde med som "hästskötare" natta tävlade först lc och det gick: det gick superbra, han petade i grunden, men det var mitt fel för att jag hann inte fånga upp honom, men annars supernöjd!

sen debuterade jag lb :D och det gick: jag är skitnöjd, jag glömde bort vart tvåan var och kom på den i sista sekunden och då blev det lite vingligt och han blev tittig för det var en grind så det blev ett stopp, men det var liksom mitt fel, annars är jag supernöjd! min första lb tillsammans med bäste benjamin

nu sitter vi och har nyss ätit, vi åt strips & nån köttbit, vet inte vad det var :p sen ska vi nog hitta på något :)
dagen var iallafall lyckad och natta är jättenöjd, jag med som "den bäste hästskötaren" hrrmhrrm, haha!

heeeeeeeeejdåååååååååååååå



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!

2012-03-26 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0