hello, hade helt glömt bort

hej hade helt glömt bort att blogga.

aja men iallafall tänkte jag berätta om dagen
idag (fredag) skulle/fick vi egentligen vara ledig bara ändå sådär, grymt.
men vissa hade innebandy turnering och det var jag på. så imorse halv sju gick jag upp, klädde på mig, tittade om jag hade packat allt, åt frukost & gjorde iordning mig, sen åkte till stenhamre, var där ca halv åtta, tittade på killarna, det var en turnering för bara sjuor för vintergatan, stenhamre & tallbacken. aja, sen var våran match typ kvart över nio, vi förlorde, förlorade nästa också, oavgjort nästa, sen spelade vi mot stenhamre 7b, och då ledde vi med 2-1 sen när det var sju sekunder kvar, så fångar wilma som stog i mål bollen! och sen rullar den in i mål, men hon hade den, men ah, det blev mål iaf och det blev oavgjort, men sen när vi spelade om tredje och fjärde placering så vann vi mot dom igen 7b med 6-2! sen dom tre sista matcherna var jag inne HELA matcherna, bytte aldrig och efter så kokade det i mitt ansikte typ, jobbigt! efter vi slutat på turneringen så gick jag och wilma på prix, hon skulle köpa hårfärg, sen gick vi på guldfynd och tittade på ring.
bara så att alla vet så var det två stycken som frågade om vi inte kunde säga 10 saker vi skulle vilja ha från hööks, och 5 favoritplagg i karderoben, och det kommer jag göra snart så ni vet :)
ps. blev matchens kämpe också! hahah.

aja, nyss kommit hem, mamma var hemma, nu ska jag äta och sen åka till mina ponnyer! och mysa & rida lite, får se vart jag rider! ♥
kommer nog mer uppdatering senare!
http://lundbergamanda.blogg.se/
http://ommittlivsomryttare.blogg.se/
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0