Gårdagens resultat.

är sjukt stolt över gårdagen!
i Ld;en så var han lite seg och inte riktigt fram för skänkeln på framhoppningen...
men när vi kom in på banan så var det nästan som någon hade skjutiti något i baken på han...så himla stark & pigg som han va då.
bara kuta och drog mot hindrerna, superfin var han!
blev iaf felfri i den klassen, min & Benjamin sista Ld ;)
I Lc;en så var han mycket mer framåt på framhoppningen, tummen upp för de (y)
lyssna på skänkeln osv!
inne på banan så var han oxå pigg & stark!
ville mot hindrerna osv :)
gick superbra! svängarna satt som handen i hansken, shiit vilken känsla!
trodde jag kom utanför placering...men det visade sig tillslut när den sista hade startat att jag vann :D
shit vad glad jag blev!
Benjamin med verkade det som, på ärevarve så kastade han sig iväg så jag tappade stigbygeln...:p
men det gick lika bra att rida ärevarvet utan stigbygel :)
älskar min ponnyyy! :*
tyvärr så har alla filmer och allt försvunnit som molly knäppte & filmade på hennes iphone...så kan tyvärr inte visa er.
önskade filmerna var kvar, för ritterna kändes så grymt bra!
nu taggar jag om till nästa helg då jag ska tävla i söderhamn!
men tar nog bara Lc då :)
vill hellst hoppa Lb ute..men får se hur jag gör ;)
hoppas molly hittar filmerna ikväll så ni får se dom.
ska föröska blogga lite mer nu..ska göra lite tidsinställda inför lördagen & tisdagen då jag har hoppträning & inte hinner blogga :)
pussen :*

stolt ryttare & ponny! ♥
♥BENJAMIN♥
kolla Alvas blogg så ser ni en bild på mig iaf :)
www.alvatrane.blogg.se älskar dig bestiiiis ♥
Alva är ju Benjamins förra ägare för ni som inte vet det, grym brud de, så ni vet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0