frågorna jag skulle svara på :)

hittade frågorna jag skulle svara på, 10 saker från hööks kommer snarast :)
men men.
tycker du att du är bortskämd?
alltså det är ju inget man vill skryta om, säger som natta. det vet jag faktiskt inte, men har man 3 hästar & full utrustning och får ganska mycket, ja? jag vet faktiskt inte, tyvärr ingen fråga jag kan svara på.
vilken känd ryttare skulle du vilja träna för?
rolf-göran bengtsson, alltid!
hur många klädesplagg har du i garderoben?
det är många och orkar inte räkna dem.
vilken är din favoritgodis?
det är typ surisar & goda.
går du oftast med håret uppsatt eller utsläppt?
det varierar faktiskt, kanske lite mer utsläppt men har ibland uppsatt :)
gpa ridhjälm eller john whitaker hjälm?
självklart jw ridhjälm, har ju en sån och det är skönaste hjälmen jag ridit i! provade ju en gpa sverige men jag tyckte inte dom var lika skön som jw´s så det blev en jw :)
hur många bloggar läser du dagligen?
ca 5-10-15 :)
fanta, cola eller sprite?
alla är supergoda men det får nog bli coca cola :)
paow eller kissie?
paow!
oboy, vatten eller kolsyrat vatten?
alla tre faktiskt :) men inte oboy så mycket :)
hoppas ni blev nöjda med svaren :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0