bloggnig

ni vet ju att jag har en paus?
men vissa gånger blir jag så sugen på att blogga..
lite skönt tycker jag endå att kunna skriva av sig lite!
så jag kommer ligga lite lågt med bloggen nu ett tag så jag får tbk den dära stora blogglusten som jag oftast har!
men då har vi älskade madde som kommer sköta bloggen! & jag bloggar när jag har tid & lust!
som nu fick jag något ryck & måste bara blogga! & skriva av mig lite :)
hoppas jag orkar göra lite tidsinställda inlägg till er som ni kan läsa medans jag inte orkar blogga osv..
men kommer absolut inte att sluta blogga om det är någon som tror det, då tror ni fel!!

i detta inlägga tänkte jag komma fram lite till hur en bra blogg kan vara.
ska skriva om hur jag tycker, ni kanske tycker annorlunda så det här är min åsikt, eller ja vad jag tycker!
det behöver inte vara så att våran blogg är såhär...för det är den inte..men man kan ju drömma och kämpa om det! man vill ju självklart att bloggen med mest besökare & bra uppdatering osv..men det är väl inte det viktigaste, utan det är väl att ha en sån bra och intressant blogg som möjligt men sen är du ju ännu roligare att ha mest besökre osv med! :)

en bra blogg ska det va uppdatering varenda dag!
det ska inte va "jättekorta" inlägg med typ bara 2 rader?
eller ja lite då & då.
men inte alltid, utan jag tycker att långa och väldigt intressanta inlägg är intressanta & roliga att läsa!
men sen kommer man ju till det...hur ska jag veta vad ni tycker är intressant?
jo, det finns ju typ bara en sak att göra?
man kan ju fråga läsarna så kan man komma med tips! annars om man inte får några tips så är väl bloggen bra då?
eller? för om man inte säger någonting när bloggaren frågar alla läsare, & ingen svarar då..så kan ju den som har bloggen inte kunna ändra på det då som läsaren vill läsa om..så jag tycker att man kan ju lämna en lite gullig kommentar om lite tips på vad man själv vill läsa på bloggen! vi tar jätte gärna emot sånna kommentarer!

jag tycker att man ska inte tro och tycka att den är dum eller hur jag ska förklara..
utan det är ju egentligen snällt då om den kommer med tips..vissa kanske inte vill ha tips, men det är ju bara att svara lite snällt tillbaka att säga : nej, tack. jag vill inte ha tips osv..

vi tar emot de..för att kunna göra bloggen så bra & läsvärd som möjligt!
för att ni ska trivas på bloggen!
ni har era åsikter & vi har våra egna! alla har olika åsikter..eller ja, man kan ha lika med.
men man har oftast olika åsikter.
jag kanske tycker en tröja inte är lika fin som du tycker...men inte går jag runt & säger det.
det håller jag inne i mig.
men om jag gör " dagens hiss & diss " & jag hissar ett snyggt schabrak, & du kanske lägger upp det på din blogg, men du kanske dissar det. alla har sin egna åsikt..inget man kan ändra på.
tänkt om hur det hade varit om alla hade sett precis lika ut..vad världen hade varit tråkigt!

blev lite om allt möjligt...åsikter, bloggning & ja typ så..
men fingrarna bara gick...kunde inte stoppa så. lite längre & lite om åsikter i detta inlägg.
detta är min åsikt! -glöm inte det!
alla har olika! ta med er det! tröjan du tycker är snygg, behöver inte ja tycka va snygg..thats it!


hahaha, skrattar åt vissa bilder på me..hur kan jag visa dom? pinsamt ju!
fasst på nå sätt gillar jag denna bild liiiite? venne varför?
puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0