Svaren på frågestunden!

det blir inge videoinlägg, pga att det var typ inga kommentarer..men jaja, svarar på dom vi fick! :)


Clara om FRÅGESTUND!:
Tävlar ni? isf vilka klasser?
Söt blogg btw! :D

Svar: jag tävlar, :) (Madde svarar själv på den frågan)
Lc & Lb :)
tack så mkt! :D


Alva om FRÅGESTUND!:
1. Vad fick er att få intresset för hästar?
2. Vad är erat mål inom ridsporten för 2012?
3. Vilken skulle ni hälst vilja rida för?
4. Om ni fick ändra på tävlingsreglerna vad skulle ni ändra på då?
5. Hur kom ni på att ni skulle göra en blogg?
6. Gillar ni glass? ;-)
7. Visst var mina frågor bäst då?
:-* <333333
svar:
1. jag fick ju min första häst när jag var 8 månader, och mamma hade hästar när jag var liten tills jag växt upp, så intresset har nog fastnat för att mamma har haft hästar & ja har haft dom näst intil runt omkring mig hela tiden :)
2. i slutet av året ska jag & Benjamin vara upp i La!!! :D
3. Rolf-Göran Bengtsson helt klart!
4. dom har ju redan ändrat den där dåliga regeln, men dom har ju flyttat fram den två år..men jag tycker dom helt ska ta bort den! sen alla högningar på grönt kort, licens & anmälningsavgiften.
5. vi hade ju en blogg innan den här. och nu ville vi ha en lite snyggare & bättre, så då valde vi blogg.se, sen så har vi barat rullat på! vet inte varför vi just ville ha en blogg!
6. haha, ah! ;)
7. självklart gummsiis! :* <3333333333333

Jossan om FRÅGESTUND!:
1. kan ni inte ta lite nya bilder att ha i inläggen? - har försökt tagit lite nya bilder nu, ska fota snart någon dag nu med, men när jag hinner vet jag inte..
2. om du fick välja en färg på all utrustning till benjamin en till Caboy och en till Bella villken färg skulle du ha till dom då? - Caboy passar superbra i rött & rosa! Bella i Brunt & Rosa men även röd! & Benjamin i Röd, grön, blå & rosa!
3.kan vi få se en video över era stall och hus? vi får se..stallet ska ni få lite bilder på, får se om det blir en film istället?
4.vemä är eran drömponny (om ni vår välja av ALLA som finns)? jag har redan mina drömponnysar! jag har världens bästa ponnysar!
5.favorit färg? favorit färg på utrustning? - Rosa & Svart, på utrustning Röd, rosa, brun & marinblå.
6. vad tycker ni om färgade träns och sadlar? - det beror på, vissa är finare än andra.
7.om det brann i stallet och ni bara kunde rädda en varsin häst eller ponny, villken skulle det vara? - jag skulle aldrig kunna valt vilken jag skulle tagit, älskar alla lika mkt & hade bara öppnat boxarna så hade dom fått sprungit ut! 
8.om ni skada er så ni inte kunde rida mer, skulle ni då börja med körning, eller sluta helt med hästar? - jag skulle inte börja med körning, utan jag hade nog varit runt hästarna iaf! dom är mina bästavänner!
8.idoler inom hästsport bloggvärlden? Rolf-Göran Bengtsson! Malin Baryard-Jonsson!
9.favorit häst färg? - har många! dvs. brun, fux, isabellfärgad, skimmel m.m.
10. hur många unika besökare har ni varje dag? -vi har lite olika, men runt 30/40 just nu, men i början hade vi runt 70-100 (a)
11. tycker ni att det borde finnas en tv kanal som bara sände om hästar? - självklart!
12.vad tycker ni om våran/min blogg? - läser den liksom inte..men dom gånger jag har kikat in så är inläggen väldigt korta & inte speciellt så intressanta..men dom går att göra bättre & längre! ett tips bara!
13.villka små bloggar läser ni oftast? - jag läser: www.lundbergamanda.blogg.se, www.fridaastaar.blogg.se, & massvis med flera som jag inte orkar skriva..:p
14.villka stor bloggar läser ni? - www.nellieberntsson.se & www.ponnysanning.se & några till! :)
15.vad tycker ni om skvaller blogggar - det beror helt på vad dom skriver om..vissa är väldigt intressanta om vad som händer överallt..men dom som håller på med skitsnack och så gillar jag inte alls.


Nora:
om du fick välja en ponny vilken skulle det bli då?
svar. skulle självklart tagit mina ponnysar ja har nu, för bättre ponnysar skulle jag aldrig kunnat få!
10 Januari, 22:46  
     

     
   

tack för alla frågor!

Kommentarer
Postat av: Jossan

kan du vara snäll och ändra länken

det står http://ljusdalsrytttarna.blogg.se med tre T

det ska ju vara med två T....

det var jag som stavade fel i kommentaren med frågorna ;)

2012-01-11 @ 19:40:08
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0