spanska pluggning, right now!

spanska prov i morgon så fullt upp just nu med att plugga! som tur var så hittade jag spanska mappen som jag tappade bort..;)
aja, kan typ inget, fasst endå lite (a)
sitter med mellas design nu, men det går skit..den blir bara fel..haha.
aja, red iaf båda ponnysarna, gick super! Caboy var hur pigg och taggade som hellst, han sparkade bakut typ hela tiden när jag släppte iväg han när vi galopperade ;) gulleplutten, var jättelänge sen jag red han, var så kul att rida han nu ;) :*
sen red jag buuus ponnyn Benjamin! ;) han var hur pigg som hellst, bara drog och ruskade på huvudet & skutta :)
gulleplutten min ;*
imorgon ska jag nog bara rida Benjamin & kanske Bella, i får se ;)
aja, pluggning nu! sen kl.8 blir det familjen annorlunda (y)
puss hej! :*
image description
live, dream and enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni välja ut "veckans ekipage och veckans blogg" :*<3333333333

2012-01-30 @ 21:30:43
Postat av: Tilda :)

När ska ni välja ut "veckans ekipage och veckans blogg" :*<3333333333

2012-01-30 @ 21:31:09
URL: http://myponnyworld.blogg.se/
Postat av: Alva

Var med om veckans ekipage på min blogg :-)



Kram

2012-02-01 @ 20:46:03
URL: http://alvatrane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0