Provrider Benjamin <3








bilderna suger....& jag rider som en kratta.
men der finns förklaringar till båda sakerna.
det första med att bilderna suger, är att det är filmer, och videokameran som mella filmade med suger, och nu när jag gjorde skärmklipp, så blev bilderna såhär..men man ser iaf lite granna, hade varit mkt kulare att kolla på om dom hade varit fina..men nu gick inte det. hoppas ni ser vad det är iaf? :)
det andra med att jag rider som en kratta är att jag har suttit på Caboy med hans minigalopp, och nu när jag hoppade upp på Benjamin med hans galopp..han har typ lika stor galopp som en stor häst och han är en c-ponny ;)
så det blev väldigt ovanligt, men det gick bättre och bättre. och nu så känns det nästan ingen skillnad. men jag älskar såklart den mini lilla galoppen, men just nu känns det som Benjamin har lika liten galopp som Bella & Caboy :)
ååhhh, vad jag älskar mina tre underbara ponnysar!
Isabella <3
Stora Twetas Caboy <3
Benjamin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0