plugga...engelska & SO..

halojsan!
hinner inte skriva nå mer nu..har någon engelska läxa tills på fredag, som jag inte kan..
sen har jag SO prov på fredag med..samhälls ekonomi..& jag fattar ingenting.. det enda jag kan är typ lågkonjuktur, högkonjuktur, infalktion & Aktie..åhh..& det är inte en hälften..har tyå 20 sidor?
jobbigt..men bara att plugga då.
kom med något exempel på vad jag ska köra för dressyr sak imorgon ?
tror jag ska korta & länga stegen & kunna göra små volter i galoppen till omhoppningarna (a)
tagga tävlingsåret 2012!
längtar as mkt till vi ska till Lofsdalen med ;)
åker ju dit i slutet av sportlovet torsdag-söndag! LÄNGTAR!
aja, nu snackar jag bara en massa saker..
får se om jag hinner blogga i morgon, annars bloggar jag lite från mobilen, pusshej! :*

bjuder, bjuder, bjuder..

Kommentarer
Postat av: Alva

Snygg tjej^^ :-* <3333333333333

2012-01-25 @ 20:02:49
URL: http://alvatrane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0