Ni som är ny på bloggen!

Här kommer en liten snabbis grejsimojs om mig..skriver lite om mig alltså, till er som precis kommit hit och inte vet vem jag är ;)

Jag heter iaf Marie Natalie Byström & kallas för Nattis, Natta, Nataloj & ja! :) är iaf 14 år, & fyller år den 5 november. Jag är en hästtokig tjej som ni kanske har märkt? ÄLSKAR IAF HÄSTAR! & SPECIELLT BELLA, CABOY & BENJAMIN! <3
jag tävlar hoppning på våren, sommaren & hösten! något som jag tycker är superkul!
jag är en väldigt glad tjej som blir jätte irriterad väldigt lätt..
vet inte vad ni vill veta om mig?
skriv om ni vill veta nå mer eller om mina ponnysar! :D
pusseli puss !


ääh, ontressant inlägg....men om ni undrar något om mig, så fråga! :D


Kommentarer
Postat av: Elin & Othilia

Är de dina egna ponnysar? :D

2012-01-04 @ 19:28:12
URL: http://korsningsponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0