Mika Johansen ♥

min fina ängel, du är sjukt saknad det ska du veta!
det var verkligen bara du & jag när vi var mindre! vi var med varandra varenda dag!
dom dagarna vi inte fick va så rymde vi till varandra, det var verkligen bara du&jag!
den tiden saknar jag sjukt mkt! nu på slutet har vi mer & mer glidit ifrån varandra, fasst vi håller ju endå kontakten.
jag saknar dig hur mkt som hellst!
vi har flera hundra filmer på oss, så fort jag kollar på dom så saknar jag dig mer & mer!
vi har minnen så jag vet inte hur många, vi har milliontals.
jag saknar varenda skund, minut med dig!
du var min allra bästa syster!
det var du, jag, mella & marcus hela dagarna!
du ska veta att jag saknar dig sjukt mkt, hoppas vi ses snart! ♥
puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0