massvis med läxor...

har massvis med läxor den här veckan..eller ja egentligen inte..men har någon spanskaläxa tills i morgon som jag verkligen inte kan. åhhh..bara att trännaaaaa då..
men först skriva lite för er! :)
idag red jag en superpigg & busig ponny! ååhh, vad jag älskar den där lilla Benjamin! <3
imorgon så ska jag, mella & stina rida dressyrpass..jobbigt men det behövs!
ska träna på att få Benjamin i samlad galopp! något som vi verkligen behöver träna på, jag har riktigt svårt för det på han, men Benjamin kan det, bara det att jag har svårt med det med hans stora galopp :) pluppiiisen min!
i helgen kanske jag & Maddiiiisen ska till backen! underbart! <3
vet inte vad jag mer ska säga?
kommer väl två bilder på mjukisbyxorna och tröjan jag köpte igår? fick ett par trosor med på köpet (a)
aja..as tråkigt inlägg..bara snackar om allt.
puss hej! syns i morgon!
godnatt inläg kommer, promiiis!

bjuder på mig själv lite! (a)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Heej!

Nu är "dagens blogg vinnare" utdragen!

Gå in o kolla om just du vann!

Lycka till!

Kram! :)

2012-01-18 @ 20:07:13
URL: http://myponnyworld.blogg.se/
Postat av: Sofia - LOTTAR UT 8 STYCKEN ONEPIECES

Kul att du är med och tävlar :D

Allt bra? :)

2012-01-18 @ 21:00:03
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ne är nå fel så jag kan aldrig kommentera på dom försa bilderna..? :* <33333333

Men ni kan bloggar om:

* FRågestund

* Skriva vad ni brukar göra för övningar T.ex i hoppning o dressyr :)

* Skaffa bloglovin? :D

* Göra någon tävling

* Visa hur det ser ut i stallet o era rum :)

* Hur en vecka ser ut för er :)



Var väl nårga det där! :D <3333333333

2012-01-18 @ 22:08:47
URL: http://myponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0