Madde, hela dagen! :*

heeej!
har varit med Madde hela dagen :) myyyyysiiiigt! :*
först drog vi till backen, lekte att vi var töntar i barnbacken som inte kunde åka skidor, så vi åkte och ramlade och så ;) sen så åkte vi liite med min sööötas kusin Loke med! :*
sen så åkte vi ju våra kungliga egna skogsvägar! grymt!
sen drog vi hem, åkte skoter med Marcus, Emil & Sebastian :) haha, marcus & emil åkte och tippade hela tiden på täckten..:D as nice var det iaf! :)
sen så åkte jag & madde hem till mig. Jag, Mella, Julia & Madde sminkade varandra as fult..kommer biiilder! haha, vi såg ju hemsk ut..& jag måste hoppa in i duschen eller om jag gör det i morgon bitti ;)
sen så gjorde vi vatten leken..att man ska dricka så många klunkar vatten man får på kortet...höll seriöst på att spy..haha..
sen så tog vi skotern bort till hästarna & tog in dom, kan ju säga att jag är bäst på att köra skoter! (y)
aja, tog en liten omväg hem så att vi fick åka liite ;)
precis när vi kommit hem så kommer maddes pappa, så vi hann inte göra något mer..:p
nu ska jag myyysa lite framför en film med mig själv..(a) & mobilen såklart! så finns på det! :)
i morgon så ska jag nog in till ridhuset och hoppa lite vattenmattor med Benjamin ;)
sen så ska jag vara med madde, får se om vi åker lite skoter? (;
eller så åker vi slalom hemma i våran backe, haha grymma vi är! (a)
aja, ska inte snacka så mkt skiiit...känns som detta inte var så intressant? haha..
aja, puss hej!
syns i morgon! ska föröska komma med en videoblogg! (a) vad tycks om det ? ;)
puss! ;*

awwiie, gullig ponny! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0