Lite skillnad?

Caboy <3


image description
åhhh, vad jag älskar dig!
tiderna blir bara bättre & bättre!
men minnerna är lika bra som alltid!
jag älskar dig nu & föralltid hjärtat ♥

Benjamin <3



min underbara prins!
utan dig är jag inget!
nu kör vi mot toppen med dom bästa resultaten!
2012, ska vi kämpa oss upp.
utan dig skulle jag aldrig klara av det, hjälp mig nu, det här fixar vi tsm! <3

Bella<3


du din sötnos!
du & mellsa kämpar er uppåt! ni tar dom alla!
ni är bäst, kör hårt nu!
utan dig hade jag aldrig kommit sit jag är nu, du tog mig från noll till nästan toppen, eftersom vi inte har tävlat så
högt, men jag älskar dig, och vill tacka allt som du hjälpt mig med! du är underbar! <3

jag älskar mina ponnysar mest!
jag hade aldrig kommit dit jag är nu utan dom <3
jag älskar er, och vill tacka er för allt ni har gjort! men än är vi inte klar! nu ska vi upp till toppen och kämpa mot dom andra! & superbra resultat ska vi ha! åhhh, vad jag älskar er Bella, Cabot & Benjamin <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0