KUNG, PRINS & PRINSESSA!

KUNG = CABOY
PRINS = BENJAMIN
PRINSESSA = BELLA

mina underbara ponnysar!
jag skriver och skriver så låånga texter om er hela tiden, och det är för att jag älskar er.
vi kämpar oss uppåt i klasserna hela tiden.
vi blir bättre och bättre för varje dag.
jag minns hur det var med er i början, och skillnaden till nu, både ni & jag har gjort ett jätte stort framsteg.
utan er hade jag inte varit här. & jag ska ju inte glömma min lilla ängel Lina heller!
Ni har hjälpt mig från att inte enns våga rida själv, inte kunna rida lätt, inte kunna hoppa ett hinder på 40cm, kanske. & nu är jag här. är så himla glad att jag har fått träffa er, jag är så himla tacksam.
men vi är inte klar än, nu ska vi upp i högre klasser och fightas!  here we come!
tagga 2012! nu ska vi köra så det ryker!
jag älskar er av hela mitt hjärta, älskade nu! ♥
ännu en gång, utan er hade jag aldrig varit där jag är nu, ni är bara för grym! ♥



image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0