Go'kväll! (a

chill kväll med datan nu (a)
hade tänkt att fotat lite, men vet inte vad? säg något som jag ska fota som ni vill se?! ;)
kanske kan fixa lite bilder i morgon då? ;)
ska kanske följa med farmor till hudik eller ljusdal? vet inte vart vi skulle? :) ska iaf shoppa lite dårå! (a)
bilder kommer självklart, ska lägga upp bilder på dom två linnerna som jag köpte i sundsvall med (:
kanske kommer ikväll? (y
kommer kanske en ny design med, men vet inte när, tack bästaste du! kommer självklart en länkning till din blogg!
kommer säkert ett inlägg lite senare med...eller jag som inte kan hålla mig ibland...kanske kommer ett snart...:p
tycker ni ska fråga på frågestunden, hur mkt som hellst! för i morgon avslutas den, och om det inte blir mer än 20 frågor, så blir det inget videoinlägg..thats it.
pusssiisaaar! :*

fin fina du! ♥

Kommentarer
Postat av: jossan

fota i dit stall tycker jag fortfarande :)

2012-01-08 @ 20:09:58
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv; ^^

har du bloglovin? Vill du i så fall göra bloglovin byte? :)

2012-01-08 @ 21:18:23
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0