F R E D A G S M Y S ♥

mysig kväll hemma framför tv! ♥
har inte gjort alls mycket idag mer än att ridit Bella bus med Stina runt byn, Benjamin ska endå vila idag & då tog jag lilla Bellsi bus! pluttan!♥ hon var grymt stark & pigg & busik på det, några bocksprång kom det lite här & där i galoppen :) men det var grymt mysigt, fasst kanske lite för kallt..
i morgon så ska jag & Madde tills backen, myyyys! :* 
sen får vi se om vi ska åka liiite skoter (a)
 får se om jag ska på hoppträning i morgon eftermiddag med, hoppas hoppas hoppas! 
på söndag blir det väl en till mysdag med Maddiiiseen! får se vad vi gö :)
om det inte blir hoppträning i morgon så tror jag vi åker in till rishuset på söndag & rider liiite ;) 
nu har jag inget mer att säga till er mer än att dagens blogg avslutas i morgon :) 
så anmäl er NU om ni vill vara med, vet inte när vi lottar ut vinnaren, men det får vi väl se ;)
nu ska jag fortästta kolla på tv, eller trycka på en film. 
puss hej! :* 
 
KUNGEN AV DOM ALLA, jag älskar dig! :* ♥

PRINSESSAN AV DOM ALLA, jag älskar dig! :* ♥

PRINSEN AV DOM ALLA, jag älskar dig! :* ♥

ingen kommer att kunna byta ut eran plats! nu har den största av dom alla! jag älskar er allra mest! :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0