BÄSTA TEXTEN!

här kommer den bästa texten, eller ja det är två som jag tycker är lika bra.
så båda kommer!

vinnarna är alltså......:
* Amanda Lundberg
www.lundbergamanda.blogg.se KOLLA!
amanda om
alla tankar som bara vimsar i mitt huvve nu..:
Läser eran blogg (eller man läser ju mest om Natalie eftersom Madde tyvär inte bloggar så mycket..) för att jag tycker de är roligt att läsa om hur de går med Benjamin, om dina mål och så.
Du skulle kanske kunna börja med dagens outfit eller så? Typ på både dig och hästarna ;)
Och om du har en film från igår kan du väll lägga upp den, btw ni var supersnygga!! :D <3<3<3

* Lina Bäck www.dresssyrtjejen.blogg.se KOLLA!
Lina om
alla tankar som bara vimsar i mitt huvve nu..:
Jag tycker eran är jätte fin och intressan blogg :). Om du har någon film Natalie ifrån idag kan du väll lägga ut den . Fortsätt med det ni gör på eran blogg så får ni många läsare. Och ni glöm inte att göra lite
tävlingar också ;) hihi :*


KOLLA DERAS BÄSTA BLOGGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0