asdålig på att updatera...

är asdålig på att uppdater ja...men har inte varit hemma nåonting alls idag, förutom när jag var hem i en kvart och då åt jag & böt om, fullt upp hela dagen ;)
först så drog jag till stallet as tidigt, för hovslagaren skulle komma ;)
stod där i typ 2 timmar? men han är assnabb med tre hästar, så det gick väl bra, var ju endå ganska varmt i stallet ;) sen så mockade jag & gjorde klart hela stallet, duktig flicka? ;)
sen så gick jag in till farmor och fikade lite & lekte lite tagen & kurragörmma med sötaste Lovis, åkte lite spark med ;) sen så följde jag med farfar bort till Anna&Stina och så stod jag med dom och kollade på när dom bärjade upp bussen som körde i diket i fredags ;o
& dom satt i då, det gjorde inte jag för jag var ju i hudik (;
sen skulle Stina rida dressyr på Miche hemma på våran bana, så då gick jag med henne hem till oss ;)
det gick superbra för dom! fast Miche var lite busig ;)
sen så gick jag in till farmor för jag höll på att dö..var ju askallt..hade varit ute hela dagen..
fem minuter senare så kom mamma och hämtade oss, hem och slängde i mig mat och bytte om, sen till stallet & packa transporten & borstade ponnysarna! sen så drog vi till delsbo :)
madde följde oxå med så har filmer (a) fasst på mellas mobil ;)
men dom kommer kanske i morn? beror på vad jag hinner...( om ni undrar varför bilderna på kläderna inte kommer så är det för jag har tappat bort min överförningskabel & jag får inte in minneskortet i datan?..så kommer när jag fixat det )
nu ska jag trycka hem någon film :)
puss hej, syns i morgon!

vill tilbaks till globen NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0