Vilka bloggar jag läser dagligen & vad jag tycker om dom. - tidsinställt

nu fick jag en fråga av en tjej om jag kan lägga upp alla bloggar jag läser och skriva precis vad jag tycker!

www.nellieberntsson.se
jag tycker hon är en superfin tjej! man kan inte tro att hon bara är 11, hon fyller 12 i år.
hon är grym på att rida & har två superfina & grymma ponnysar!
dom kommer lätt att komma upp till toppen med dom två!
superbra blogg! tycker alla ska läsa & följa hela dagarna!!

www.alvatrane.blogg.se
jag tycker hon är en superfin&snäll tjej, som jag älskar hur mkt som hellst!
det är Benjamins förra ägare :)
jag älskar denna grymma bruud otroligt mycket! :*
hon är grym på att blogga & jág fattar inte hur hon hinner med alla hästar som hon rider dagligen! superdultig tjej som kommer nå toppen med alla!
puss! tycer ni alla ska kolla in henne underbara fina blogg! :*

www.ellenoembla.blogg.se
Ellen är en tjej jag inte känt så länge, men vi har kommut väldigt nära varandra på så kort tid! :*
hon är en sjukt fin & glad tjej!
hon jobbar på sjukt bra med hennes sjukt fina ponny!  klart dom kommer komma till toppen! dom två tillsamman...shiiit, vilket team!
tycker ni alla ska kolla in henne grymma blogg! :*

www.myponnyworld.blogg.se
Tilda är en tjej jag heller inte länt så länge..men kommit väldigt nära! tack vare nanstas ponnytjejer!
hon är sjukt fin & snäll, men världens dåligaste humor!
men en sjukt bra bloggerka!
klart hon och hennes ponnysar också kommer att komma till toppen! :D
tycker alla ska kolla in hennes grymma, fina blogg!!! :*

www.lundbergamanda.blogg.se
Amanda är min tremänning, vi har känt varandra väldigt länge & har alltid roligt!
hon är sjukt fin & glad!
hon håller igång bloggen sjukt bar och intressanta inlägg! :D
klart hon & Duschess kommer till toppen!:D
alla ska iaf kolla in hennes underbara grymma blogg!! :*

www.fridaastaar.blogg.se
Frida känner jag faktiskt inte...men det gör amanda!
& jag vet inte hur jag kom in på hennes blogg, men gjorde det för något år sedan och läser den fortfarande, tycker den är sjukt bra & älskar att sitta och läsa hennes inlägg! sjukt bra uppdatering!
sjukt fin & snäll är hon med!
sjukt duktig på att göra designer med eftersom hon gjorde våran! TACK! :D
tycker alla ska kolla in hennes superfina blogg och läsa och hon och hennes ponny! :D

finns fler bloggar som jag läser..men orkar absolut inte göra nå mer..ska upp tidigt i morgon..och ska göra mer tidsinställda,, så ni får nöja er med dom! :D
puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0