tisdag. (:

hejsan, dagen har väl varit okej :)
no prvo, som inte gick bra..men hoppas på godänt som jag inte kommer få..(:
spanska prov i morgon, känner mig ganska taggad! :)
red runt byn idag iaf med Stina & Rebeca, gick superbra! fasst Ossie drog hela tiden och då följde Caboy & Miche med också :) haha, myyysigt var det! sen när jag red hem ensam så mötte jag råddjur eller rävar, såg inte vad det var haha, och då fick Caboy fnatt och galopperade tillbaka till dom och då följde dom med en bit :)
sen tog jag in alla och borstade och fixade med dom :)
nu ska jag plugga lite till på spanskan, så jag är säker :)
sen ska jag plugga lite på engelska glosorna tills på fredag..
sen duschen & sen tv, sen sova :)
nu ska jag leta Julias mobil (www.juliaawesterberg.devote.se) som har varit borta i tre dagar..har typ letat i hela huset..
puss hej! :*

Mella & Bella bjuder på bild :) www.melaaniebystrom.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Noomie

Vilken fin blogg ni har! Har ni lust att följas via BL?^^,

2012-02-07 @ 22:12:19
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0