Svar på frågestunden #2

Amanda
vem är Brage? :) - jag tror madde svarar på den frågan sen, eftersom det är hennes häst :)
era mål med hästarna för iår? - med Benjamin: första tävlingen blir det en Ld & Lc :) sen kör jag lc & Lb, sen får vi se i slutet av året om jag startar en La :)
Hur många läsare har ni ca varje dag? - hehe, bara pponnymupparnas grej! men inte så värst många iaf ;)
<33333

hehehahahihihi - inget namn
vad skulle du göra om du vann 1 miljon? -köpa en stor hästlastbil och massvis med fler hästar.
vad skulle du göra om du vann 20 kr? - köpa godis..

Melina
vad heter du i andra namn? - Marie

Nina
vad vill du bli när du blir stor? - jag vet inte riktigt..hoppryttare & typ jobba på gina ;)

Malin
spelar du sims? -nej

Malva
hur många besökare har ni om dagen? - pponnymupparnas sak ;)
läser ni min blogg? - jag vet inte vem du är och du har inte skrivit din bloggadress..så nej.
vad tycker ni om den isånnafall? - om jag vet din bloggadress så kan jag kolla på den.
kan inte ni ha en bloggträff? - haha, nej har liksom inte så många läsare..men kanske i framtiden:)
hur många jeans har du? - helt för många för att räkna..
hur många tröjor har du? - miljontals.
hur många ridbyxor har du? - hundra tusen miljoner..nejdå..men venne, mångaiaf.

Tova
godis eller glass
hästar eller hundar
transport eller lastbil
travare eller nordsvensk
islandshäst eller fallabella ponny
john whitaker bling bling
eller GPA sverige
lakris eller sura godisar

Johanna
vad har du för hjälm? -john whitaker bling bling

Ellen
kan ni lägga upp en video när ni rider någon gång? - kanske kommer film i morgon..måste hitta laddaren till kameran först ;)
vad är eran favorit outfit i stallet? - nu på vintern är det tjock jacka & ridbyxor! ;)
vad är det högst ni hoppat en bana på? - 1m med Benjamin ;)
vad är erat bästa minne med häst? - när jag köpte dom, & att jag äger nina tre änglar just nu! världen bästa! :*
<3<3<3

Fia & Mia
varför är ni så fin? - jag vet inte..ser ut som jag ser.
färgar ni håret? - japp, jag gör det, fasst inte alltid utan med ungefär jämna mellanrum när utväxten växt ut.
noppar ni ögonbrynen? - asso jag har dom i den storlek och form, men jag tar bort det är är nytt och kommer fram..
sminkar ni er varenda dag? - nepp..har mascara lite ibland på skolan & om jag ska typ bort..men om jag bara är hemma så nääpp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0