Svar på frågestunden. #1

Sanna: hur länge har ni ridit? -jag fick min första häst när jag var 8 månader men har ridit på mammas hästar innan det med..så man kan säga att jag ridit sen jag föddes typ.

Klara:
ska du färga håret brunt eller inte? -efter sommaren funderar jag på, men inte nu.
vad har du för mobil? - jag har en vit iphone 4s
hur många boxar har ni i erat stall? -vi har fyra boxar, men ska bygga nytt stall nu, men mycket fler boxar.
har du en systemkamera? -japp, det har jag
kan inte du knäppa kort på några av dina favorit schabrak så vi får se dom? - jo, det skulle jag kunna..fasst inte just nu.
har du en one piece eller ziperall? -japp, jag har en rosa ziperall.
vad heter mascaran som du använder mest? - jag använder max faxtors macara
har du sånna där magic brusch borstar? & vart köpte du dom? - japp jag har sånna, jag köpte dom på hööks
hur många rosetter har du från söderhamn? (har sett när du har tävlat där) - jaha, vad roligt. jag har ca 5 stycken därifrån.
har du några syskon? (har dom bloggar?) - japp, har en lillasyster. www.melaaniebystrom.blogg.se
hur många träns har du till Benjamin, Caboy & Bella? - till Benjamin har jag två stycken, men ska köpa ett till
till Caboy har jag tre
och till Bella har jag fyra träns tror jag. (eftersom det inte är min häst, utan min lillasysters, så du kan fråga den frågan i henne blogg:) )

Stina
Natalie, hur många skal har du till din iphone och hur ser dom ut? (kan inte du lägga upp bilder så vi får se dom?) - jag har typ bara sju skal, eftersom jag inte haft den så länge, men ska köpa massvis med fler! ja, det kanske jag kan göra! :)
varför ville ni starta en blogg tsm? -vi hade ju en på devote förut med, men vi tyckte blogg var bättre så vi bytte hit. men varför vi ville ha en blogg tsm var för att vi ville bara ha det..vet faktiskt inte varför..vi hade ju egna förut men sen ville vi bara ha en tsm :)
varför började du rida? -jag fick ju säkert intresse av mamma, eftersom hon hade hästar när jag föddes och sen fick jag ju min första häst när jag var 8 månader så det var nog mycket därför med, att intresse fastande redan då :)
är ni bästa kompisar eller bara kompisar? - vi är bästa bästa bästa bästa kompisar!

Lea
Vilken av Caboy, Bella & benjamin älskar du mest? - jag älskar alla lika mycket, alla har olika saker som jag älskar mest hos dom!
vad har ni för meiladress? - [email protected]
vad är erat riktiga hela namn? - Marie Natalie Byström
vilka affärer handlar ni oftast kläder och hästkläder/saker på? - jag handlar oftast kläder på gina & h&m sen hästsaker och kläder handlar jag oftast på hudik hästsport, hööks, & sidor på nätet!

Karin
hur gammal är?
Caboy - 13, tror jag.
Benjamin - 9
Bella - 20

Moa
vilken färg är din tandborset? vit silvrig just nu.
vilken färg är din kam? -svart
vilken färg är din sadel till:
Benjamin - svart
Caboy - brun&svart
Bella svart

Jonna
vilka bloggar läser du vardagligen? - www.lundbergamanda.blogg.se, www.fridaastaar.blogg.se, www.nellieberntsson.se, www.alvatrane.blogg.se, www.myponnyworld.blogg.se, www.ellenoembla.blogg.se, www.ponnysanning.se m.m
det pinsammaste du gjort? - jadu, det håller jag hemligt! ;)
det bästa som hänt i ditt hästminne? - när vi köpte alla ponnysar jag har haft!
det värsta som hänt i ditt hästminne? när vi sålde Lina..<3
vad heter du på facebook? - Natalie Byström
vad heter du på instangram(om du har?) - nataliebystrom
hur gick det första gången du tävlade? - superbra! rev sista hindret bara.
när fyller du år? - 5 november

Sarah
om du inte höll på med hästar, vad skulle du då ha hållt på med? - jag tror att jag hade fortsatt spela fotboll..spelade ju det men slutade när jag kände att jag inte hann med hästarna riktigt och ville hellre lägga ner med tid på dom än fotbollen, så då slutade jag ;)

jag är anonym, får inte skriva mitt namn..:(
vad är ditt riktiga namn? - Marie Natalie Byström
när fyller du år? - 5 november
vad heter din mamma? - Ida
ved heter din pappa? - Anders
vad heter din/dina syskon om du har några? - Melanie
har du några andra djur? - hästar, kossor, kanin, katter, hund.

Klarah
var caboy din första häst? - nej, det var Lina
Vad heter caboy egentligen? du har sagt det men minns inte... - Stora Twetas Caboy

Anonym
vart bor du? - hälsingland, korskrogen
vart har du köpt den röda jackan som du brukar ha när du rider? - hudik hästsport,
http://www.hudikhastsport.se/
hur ofta rider du i veckan? - dom vilar en gång i veckan..resten av dagarna rider jag.

Nelly
hur gammal var du när du började blogga? - det minns jag inte..har liksom bytt bloggar hela tiden..men kanske 10-11 ? ;)

mer svar är påväg! tack för att ni frågar, superkul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0