stallet :)

har typ nyss kommit hem ifrån stallet..
började med att vi åkte och hämtade spån, :)
sen så hjälpte jag Mella att göra iordning Bella så red hon runt byn medans jag och mamma mockade och smörjde sadel och träns tills träningen ikväll och i morgon :)
sen så packade vi transporten och jag gick lite med Caboy & Benjamin så dom fick röra på sig innan träningen ikväll ;)
nu ska jag äta lite lunch sen kommer Lovis, Loke & min farbror och ska hämta en gunghäst som vi hade när vi var liten fasst den ser ut som ny..för Lovis ville ha det ;) gullungen! :*
ska snart köra igång med en frågestund som håller på tills i morgon ;)
eftersom vi har så många besökare nu..hahahahahah..
puss! :*

vi bjuuuuder! det var iaf i torsdags när vi red ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0