skolan, stallet, skoter :)

hej hej :)
först var jag i skolan som alla andra torsdagar, dagen gick fort ;)
hade engelska prov på morgon, kändes väl okej? får väl se hur det går ;)
fick göra sjukidrott med..eftersom mitt knä inte vill sammarbeta...gör as ont i det och kan inte lyfta det eller nå..aja, gjorde iaf några övningar på idrotten som var bra för knä..var inte enns jobbigt men det ska det ju inte vara heller om man har ont i knä ;)
mamma hämtade iaf oss, då åkte vi hem ;)
pappa skjutsade dom till tågstation för dom åkte dit ikväll.. jag & pappa åker bil dit i morgon, sen hem på lördag ;)
när han kom hem så skjutsade han mig till stallet ;)
skulle egentligen rida Benjamin på ridbanan eftersom han blir så busig och knäpp när man rider ut på han själv...men precis när jag är påväg till ridbanan så kommer julia i uppförbacken och hon skulle rida ut så då följde jag med henne :)
gick super förutom att Benjamin var stark och buuusiiig! typ tog bettet och drog iväg och hoppa och studsa lite, men superkul var det ! varmt var det med! love it!
när dom svängde av mot dom så kom pappa med sparken och mötte mig :)
skrittade hela vägen hem, kom till stallet vid 6? ;)
gjorde klart han & allt i stallet, sen fick dom vara ute lite längre eftersom det äntligen var så varmt..typ +8* (y)
sen åkte vi hem och åt mat, supergott! :D
sen så åkte vi lite skoter, var askul! nu när det äntligen var så varmt så måste man ju passa på att göra saker man inte kan göra när det är så kallt, så då tog vi en skotertur ;)
sen så åkte vi och tog in hästarna vid 8-halv 9? ;)
åkte hem och kollade på tv och har installerat någon sak på datorn med ;)
nu kollar jag på big brother...& vet inte vad jag mer ska skriva..:p
men ska göra lit tidsinställda..så många jag hinner eftersom vi kommer hem på typ lördag kväll ;)
så bloggar då om jag hinner, annars på söndag (:
puss puss, ska fixa lite tidsinställda nu..kom gärna med förslag som vi kan skriva om! (a)


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Vart ska ni nånstans? :D <333333333

2012-02-24 @ 21:27:49
URL: http://lundbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0