pluggning & familjen annorlunda..

hejhej!
ska ta och plugga nu!
har spanka läxa tills i morgon som jag inte gjort..sen har vi engeleka prov på torsdag & fredag..
så engelskan & spsnakan väntar..:s
aja, har uaf ridit lite idag, en buuusiiiig ponny! Benjamin var helt galen och studsade hela tiden, helt crazy, men superkul att rida han den lilla bebiiisen! :*
i morgon ska jag rida dressyr för Sanna :) hoppas att det går bra då! (a
nu ska jag plugga, sen familjen annorlunda, sen duscha & sen får vi se om jag hinner blogga, annars bloggar jag i morgon efter jag har ridit ;)
ska försöka göra lite tidsinställda något tag, så ni har något att läsa om när jag inte hinner blogga..;)
puss! :*

haha, snyggast eller vaddå?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0