Mina favoritaffärer.

Mella & Julia tyckte att jag skulle skriva ett tidsinställt inlägg om affärer jag tycker mest om att shoppa på :)
så gör väl det då..så blir det iaf tre tidsinställda inlägg..ska försöka göra minst ett till efter det här ;)

Hästsaker/kläder
Hööks
Ryttarstugan
Hudik Hästsport
sidor på nätet
sen är det väl inte så många fler..klart,jag köper ju oftast saker om jag är på någon annan affär med, men just dom här shoppar jag mest på! ;)

Kläder
Gina tricot
H&M
JC
bik bok
Rut m. flera
Fifty Fifty
Cubus (ibland)
sidor på nätet
handlar ju självklart på fler affärer med, men på just dom här handlar jag oftast på, men kommer inte på nå fler nu..vet att det finns fler..:p

Smycken
Ur & Penn
Glitter
Gina tricot
H&M
Guldfynd(ibland)
somsagt, säkert fler med..handlar ju oftast på alla affärer jag går in på..

Smink
Kicks
Parfymshopen
H&M
typ bara dom...men händer att jag hittar smink på andra affärer som jag går in på med..har säkert glömt någon affär med..

typ dom affärerna handlar jag mest på..fasst handlar mycket på andra med..men dom här handlar jag mest på...händer väl att jag hittar saker på andra affärer med och nu jar jag säkert glömt någon affär med..:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0