kommentarerna

Hur länge har du ridit? Jadu, jag har växt upp med hästar sedan jag var pytte så, ah sen dårå!

Hur många boxar har ni i erat stall? Vi har två just nu, det är nyrenoverat.

Har du en systemkamera? Njaee, eller ja typ som en fast aa, typ mittemellan.

Kan du inte knäppa kort på dina favoritschabrak? Jo det kan jag självklart! Ska få tid bara!

Har du en onepiece eller en ziperall? Jag vet faktiskt inte om jag har en ziperall eller onepiece äkta! Köpte den på GinaTricot.

Vad heter den mascaran du använder mest? Det är en guldig, gul och en rosa LOREAL.

Har du magic brush borstar? Ja det har jag, köpte dom på hööks.

Har du syskon? Ja jag har syskon, och dom har inte bloggar.

Vad har du för mobil? Just nu har jag en Samsung Galaxy Mini, vill ha en vit iphone 4s.

Varför startade ni en blogg tsm? Jag vet faktiskt inte, vi är ju bäst bästa vänner och har typ haft många bloggar tsm, och sen ville vi starta en som vi skulle satsa på!

Varför började du rida? Jag har ju växt upp med hästar sen jag föddes, mamma hade hästar och ah, jag har alltid ridit och alltid haft hästar omkring mig, och det gillade jag så aa, jag började rida!

Är ni kompisar eller bästa vänner? Vi är bäst bästa vänner självklart!

Vad heter eran mailadress? Den heter [email protected]

Vad är ditt hela riktiga namn? Hehe lite kul att jag är en bil men, Anna Merzedes Madeleine Estander.

Vilka affärer handlar du oftast kläder/ridkläder på? Det brukar oftast bli på Gina, Bikbok, Hollywood, HM, Lindex, JC är Oftast det jag handlar kläder på! Sen ridkläder det är typ, Hudik Hästsport, Hööks, Ryttarstugan osv.

Hur gammal är, Bonzai/Prille/Brage? Bonzai är 6, Prille 28! & Brage 21.

Vilken färg är din tandborste? Min tandborste är röd.

Vilken färg är din kam? Den är också röd!

Vad har du för färg på sadlarna till prille och bonzai? Till bonzai har jag inte hittat nån sadel än därför som han är ganska ny, men dom jag lånar just nu är svart&brun, sen har prille en svart!

Vilka bloggar läser du dagligen? Jag förmodar att du menar häst bloggar och det är typ: Nellieberntsson, Norrlandsryttare, Lundbergamanda, MatildaSparrenHök, FridaaStaar och många fler! Kommer tyvärr inte på dom nu!

Vad är din högsta dröm? Alltså kanske inte högsta men skulle jätte gärna önska det! Att få rida i globen, typ SM osv.

Vad är det pinsamaste du gjort? Gått in i en jättesnygg kille när jag tittade neråt! Ni anar inte vad pinsamt det var! Kanske inte det pinsamste men men.

Det bästa som häst i ditt hästminne? Det var nog när jag fick Bonzai, och prille osv, mycket mer!

Det värsta som hänt i ditt hästminne? Jadu jag vet faktiskt inte, eller jo det hände igår, jag gick omkull med prille och fick han över mig, den första tanken jag fick var att det skulle bli som med Hickstead♥Men det gick bra!

Vad heter du på facebook? Jag heter Madde Estander.

Vad heter eran mailadress? Den heter [email protected]

Hur gick det första gången du tävlade? Första gången jag tävlade kom jag 3a, fast det var en klubbtävling så kanske inte en riktig tävling som jag räknar med menmen.

När fyller du år? Jag fyller år den 23 september.

Om du inte höll på med hästar vad hade du hållt på med då? Ja typ fortsatt med fotbollen kanske?

Vad är ditt riktiga namn? Anna Merzedes Madeleine Estander

När fyller du år? 23 september

Vad heter din mamma? Min mamma heter Maggan.

Vad heter din pappa? Han heter Rolf.

Har du några syskon? Isåfall vad heter dom? Ja jag har tre stycken, dom heter: Sarah, Henrik & Robert.

Har du några andra djur? Ja vi har haft massor massor av djur, men inte nu längre, men vi har haft typ hönor, kossor, grisar, får, hönor & fiskar osv! Nu har vi en hund, katter och hästar & kaniner.

Är Prille din första häst? Nej det är inte min första, vi har haft Brage länge och sen andra som vi haft.

Vad heter Prille egentligen? Hehe lite kul men han heter Privat! Vet inte vem som har kommit på det!

Vart bor du? Jag bor i Ljusdal, lite utanför i en liten by som heter Kallmyr.

Hur gammal var du när du började blogga? Jadu, jag var kanske 10-11?

Vem är Brage? Brage han är våran häst som är 21 år, just nu är han utlånad och har varit det ett bra tag osv.

Hur många läsare har ni varje dag? Ja det är olika, ibland runt 70-80 och ibland 20-30..

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Säger lite som natta, hästbuss och göra om stallet! Köpa utrustning och köpa hästar, ridhus osv!

Vad skulle du göra om du vann 20kr? Höhö typ handla godis.

Vad heter du i mellannamn? Tar allt på engång, Anna Merzedes Madeleine Estander.

Vad vill du bli när du blir stor? Jag vill bli toppryttare! En jättebra som alla vill träna för och vill att man ska rida doms hästar! Bli asbra i allt, tävla hoppning, ha stall, ridhus och allt!

Spelar du sims? Inte ofta, kommer i omgångar då jag vill det, vi har massor av det men nu har det inte blivit något av det för jag har inte haft tid.

Hur många besökare har ni om dagen? Mellan 20-80.

Läser du min blogg? Näe tror inte det! Skicka en länk på mailen eller kommentera så kan jag börja följa den.

Hur många jeans har du? Jadu, massvis!

Hur många tröjor har du? Haha ännu mer!

Hur många ridbyxor har du? Jadu det är många men typ 10 kanske? Mer säkert.

Svara på ett av alternativen, eller två om det är så!

godis eller glass
hästar eller hundar
transport eller lastbil
travare eller nordsvensk
islandshäst eller fallabella ponny
john whitaker bling bling hjälm eller GPA sverige
lakris eller sura godisar

Vad har du för hjälm? Min är alldeles ny, men har en john whitaker bling bling svart.

Kan du lägga upp en video på när ni rider? Ja måste någon som kan filma bara, och när det passar bra!

Vad är din favoritoufit i stallet? Det är typ alla snygga kläder! Kingsland och märkes osv.

Vad är det högsta du hoppat bana på? Det är runt 110.

Vad är ditt bästa minne med dina hästar? Jadu det finns massvis, dom kommer nästan varje dag! Mest på sommaren!

Varför är  du så fin? Haha, jag tycker inte jag är fin, men tack så mycket för att du tycker det!

Färgar du håret? Jao, oftast.

Noppar du ögonbrynen? Ja, fast det gör fygröne ont.

Sminkar du dig varje dag? Nja oftast mascara.

Ditt mål med hästarna i år? Det är nog att starta kanske en Ld med bonzai!

Säg 6 stycken av dina närmaste vänner! Oh, det här blir svårt men: Annie, Natta, Emma, Molly, Moa, Wilma! & Hanna kanske jag måste klämma in! ♥ Har säkert glömt nån, kändes som det, men det är massor av fler, men det här är typ dom bästa!

Vem är din barndomsvän? Det är typ min älskade Maja & Tilde♥

Vem känner dig mest? Det är Annie Natta Moa♥ They know all about me!


TACK FÖR KOMMENTARERNA NI ÄR BÄST! DET VAR GRYMT KUL! ♥

Kommentarer
Postat av: Noomie

Min lillasyster heter också Mercedes ^^,

2012-02-14 @ 13:05:31
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0