kallt..typ -30*

heeej! ;)
har inte hunnit skrivit något innan, men nu så hinner jag ;)
har iaf varit i stallet & mockat i morse..tog ut hästarna en liten stund då med medans jag mockade, för det är typ -30* fasst nu är det tyå -19*, men aja...as kallt!
sen så åkte jag med pappa & handlade lite, sen hem och åt lite lunch ;)
sen så byggde jag & pappa upp en hylla som vi köpte förut men aldrig byggt upp, så då gjorde vi det nyss ;)
nu gör jag ingenting..har absolut inget att göra, vill åka skoter & rida, men det är för kallt.
funderar starkt på att städa i genom min garderob & se vad som jag inte använder, sen ska alla hästsaker gå igenom & se vad jag ska sälja :) får se om jag går igenom lite hästkläder snart :)
aja, tråkigt inlägg..pratar ju om allt möjligt..
pusshej, syns sen!

världens finaste & bästaste ponny, jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0