järvsöbacken & melodifestivalen♥

hej underbara ni, sitter i teverummet nu och typ tittar på melodifestivalen. imorse gick jag upp cirkus halv åtta, väntade på johanna, hon hämtade upp mig ca 8, åkte till stallet och tog ut, mockade, sopade och gjorde klart, vi hade bestämt att anneli skulle få lite sovmorgon i helgen så vi tar ut o gör klart denna helg! så det fixade vi imorse, medans jag hade mockat 3 hade johanna mockat 1! haha, till slut blev det att jag mockade 8 och johanna 4, hehe. var klart typ 10 då jag ringde annie och vi åkte till backen. kom hem typ 4, jag åt & farmor var här också och käkade, sen tittade vi på typ begravningen whitney houston♥sen typ hittade jag en asgrym film som jag ska ladda ner, asgrym! hann inte titta på hela för att mor o fader skulle ha teven för att titta på melodifestivalen! imorn ska jag vara med annie om inte hon ska på komfirmation. skulle egentligen till emma svensson i helgen med hästarna med wilma, men det blev inte så för emma kunde inte, för vi ska ju göra en film som ni kanske vet som vi ska göra med hästarna. vinter, vår sommmar & höst! kommer bli kung!
daaamp, det går inte att lägga upp bilder? :s aja pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0