Hitta fem fel.

nu kommer jag skriva en text om mig, jag kommer skriva fem fel i texten..den som srkiver alla fel först och skickar kommentaren snabbast får en länk till bloggen i varje inlägg vi lägger upp i två dagar! :)

Hej jag heter Marie Nathalie Byström, jag är 13 år och bor i en liten liten by vid namn Ed.
jag har två ponnysar som heter Caboy, Bella & Benjamin.
min mamma heter Ida, min pappa Andreas & min lillasyster Melanie.
& jag har en svart iphone 4 :)
tack för mig! ;)

gissa nu då! dom som känner mig väl har en liten extra chans, men chansa! man tjänar iaf länkningar i två dagar i vareda inlägg vi lägger upp! :)
puss! :*

Kommentarer
Postat av: Ellen

1. Fel med att du är 13 år

2. att du har två ponnysar

3. Att din iPhone är vit

4. Och att det är inte en iPhone 4, utan 4 s

5. Du bor inte i en by vid namnet ed?

Hoppas jag har alla rätt! :)<333333333333333

2012-02-25 @ 19:04:23
URL: http://ellenoembla.blogg.se/
Postat av: Melaniejulia

1. du stavas inte nathalie.

2.du är inte 13.

3.du har inte bara två ponnysar.

4. din pappa heter inte andreas.

5.du har inte en svart iphone 4.

2012-02-26 @ 09:03:07
URL: http://melaniejulia.blogg.se/
Postat av: Ida Bååth

1. Du stavar inte Nathalie

2.Du har en Viit iPhone 4s ;)

3. Pappa din heter inte andreas utan anders

4. Du är inte 13 utan 14

5. Du har inte 2 ponnysar utan 3!

2012-02-26 @ 20:47:37
URL: http://ommittlivsomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0