hemma & är sjuk..

hejsan..
vet att jag inte har hunnit blogga någonting..men det är för att jag har haft fullt upp!
skolan, ponnysarna & läxor efter det...så har tyvärr inte hunnit lägga upp ett enda inlägg..
men idag hoppas jag på bra updatering! ;)
ska sätta mig & göra lite tidsinställda med tills jag ska till fjällen, men det är ju ännu nästa vecka torsdag-söndag :)
men vet inte om datorn följer med, så laddar upp med lite tidsinställda då :)
så det ska jag göra idag..sen så ska jag plugga inför spanska provet som vi skulle göra idag, men jag får säkert göra det i morgon om jag kommer då :)
så ska plugga lite extra nu då! (a)
sen ska jag läsa ut boken & svara på typ alla frågor som man ska göra, som ska vara inlämnat på fredag,... ;)
sen ikväll ska jag & kolla på teater som mellanstadie har, & mella är ju med i den..så ska kolla på det typ halv åtta till nio ikväll då ;)
nu ska jag göra tidsinställda, kom gärna med förslag!
tänkte svara på lite frågor och sånt som kom i frågestunden, men favoritplagg osv :)
puss :*
image description
young, wild & free.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0