godmorgon :*

sitter och kollar på skräckfilmen igen..paranonmal activity 2, tror jag den heter, ;)
ska snart duscha och åka till gävle, eller åshammar då :)
hoppas vi kan svänga in lite på hööks med, men kommer säkert bilder på det jag köpt i sånna fall ;)
det är massvis med saker jag ska köpa, men tror jag ska köpa ett schabrak, eggbett med äppelsmak, melkfett och hittar jag säkert något med med ;)
nu ska jag till duschen, ska bara kolla klart på skröckfilmen ;)
tidsinställda inlägg kommer till er, och om jag kommer ha tillgång till internet så lovar jag att blgga!
får se om jag kan blogga lite från pappas mobil med..;)¨
ska också tilllägga att filmen på mig och benjamin när vi hopptränade kommer tyvärr mycket senare..i helgen kommer den inte att komma upp eftersom jag inte har med mig datorn, så kommer till veckan..;)
puss! :*

bjuuuuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0