Framtid.

Mella&Julia ville att jag skulle skriva hur jag vill att min framtid ska se ut om några år fram i tiden...

Jag vill bo på en stor gård med massvis med hästar, ska ha ett stort ridhus, ridbana & stall!
Ska ha en rik man som betalar allt jag pekar på...ska också ha tre barn och kanske gift?
Vill ha ca 20 hästar? haha, eller kanske lite mindre..så jag lägger ner med tid på varje häst!
men ska också hyra ut boxar och ha folk som hjälper mig och rida alla hästar och är hästskötare på tävlingarna.
Ska ha en stor lastbil som jag kan lasta i dom bästa hästarna och fara iväg någonstanns och tävla och ta med mig dom gul blåa rosetterna hem! :D
haha, inte för att jag tror det kommer se ut så..men man kan ju alltid drömma? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0