F R E D A G ♥

hej allihopa!
idag händer det inte så mycket..mest mysa och ta det lungt.
ska till ponnysarna och ta en promenad med dom med :)
eller ja bara Caboy & Benjamin, för Mella ska dra ut och rida Bella nu med Stina :)
vi har ju hoppträning på lördag & söndag för Uffe med :) grymt!
kommer hålla uppdateringen i helgen på topp! har lovat mig själv, & er! så nu får jag hålla det :)
kommer göra tidsinställda inlägg dom tiderna jag är och hopptränar så ni har något att läsa hela tiden (a)
ska fördsöka uppdatera minst en-två gånger i veckan med.
men nu får ni kommentera något som ni vill läsa om som jag kan skriva om.
ha kommit på några saker som jag själv ska skriva om med..sen ska jag ladda upp filmen med..fasst jag lägger upp den på mitt youtube konto, så ni vet så ni inte tror att jag har gjort den..för det är det inte, ni får se vem som har gjort den när den kommer upp. filmen kommer att komma upp ikväll! :) eller i eftermiddag? håll utkik! ;)
puss, ska fixa lite tidsinställda nu :)

min go´kille ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0