Dålig uppdatering!!! ):

hej alla! sitter hemma nu och mamma har nyss ringt till equeen om hjälmen :p för vi ska ju åka till sundsvall i helgen för att köpa den och lite grejjs på hööks osv ;) kuung! annie hänger på också! så det blir grymt!
idag har jag inte gjort så mycket, igår hade vi ju HSD så då drog jag till ridhuset med bonzai i sjöbo och red! gick super helt otroligt vad bra det gick! ^^ imorgon då vet jag inte vad jag ska göra! båda ska motioneras iaf, dom vilade idag ;) kommer snart göra som natta och mella ska tror jag, sälja lite osv, förmodligen gör vi det tsm med varandra hos någon av oss nån helg, för vi har sagt att vi ska ha bloppisar tsm! men då är det ju ett problem såklart..jag har ju så svårt att släppa mina saker! iaf hästsaker men kläder osv också! men ah, nu får jag skärpa mig och ta tag i det här! =) men vi höres!
puss
sommaren 2011 ♥
madde bjuder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är bonzai? aldrig hört om honom på bloggen?

2012-02-02 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0